Hampuk Richárd

A kommunikációról

Jobb legyek, mint tegnap...

Hampuk | 2014. október 06. 16:30

Több mint fél éve nem írtam posztot a blogra. Februárban zártam le a sorozatot, amely az Obama-kampányban tapasztalt élményeimről szólt. Nem véletlenül hallgattam ilyen sokáig. Fájó ezt leírni, de a saját csapdámba estem. A blog nem titkolt célja, hogy megosszam a tapasztalataimat az olvasókkal, és elmondjam, miként látom én a kommunikációs szakmát. Ebbe beletartozik az is, hogy véleményt és építő kritikát írok az egyes kampányokról és eseményekről. Mindezt azért, mert hiszem, hogy sokat kell még tanulnunk ebben az iparágban.

1072286_10201798519744559_382369567_o.jpg

Hónapokig egyszerűen nem tudtam mit írni. Nap, mint nap eszembe jutott, hogy kellene, leültem a kanapéra, bekapcsoltam a leginspirálóbb zenét, megnéztem a kedvenc filmem, elolvastam a kedvenc újságjaimat, de még így sem tudtam olyat írni, amit szívesen megosztottam volna az olvasóimmal. Nem éreztem elég jónak és érdekesnek.

Éppen ez volt a legnagyobb probléma, amire csak nemrég ébredtem rá. A  tökéleteset szerettem volna csak publikálni. Azt a posztot, amely minden irányból körbejárja a témát, ami tényekre szorítkozik, de véleményt is mond. Egyszerűen tökéletes.

Rá kellett jönnöm, hogy ez a legnagyobb gátja az alkotásnak, hogy azt hisszük, csak a tökéletes az, ami érdekes az embereknek. Egyáltalán nem. Most gyorsan ki is jelentem, hogy egyetlen tökéletes poszt sincs a blogon, és soha nem is lesz. Nem is lehet ez a célja ennek a szakmai blognak. Mert nem azt szeretném elérni, hogy a kommunikációs szakma tökéletes legyen, hanem azt, hogy folyamatosan fejlődjön. Az út a fontos, az, hogy lássuk, hogy mit kell tenni, és azért tegyünk is. Hogy jobbak legyünk, mint tegnap voltunk.

Szóval így keveredtem egy „kis” alkotói válságba. De a krízis felismerését követően gyors cselekvési tervvel álltam elő, és őszintén megosztottam a történteket, akárcsak egy válságkommunikációs folyamat során. 

Ha tetszett a bejegyzés és érdekelnek hasonló témák, kövess facebookon vagy twitteren!

Címkék:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása