Hampuk Richárd

A kommunikációról

A magyar socialnetworking

Hampuk | 2009. szeptember 28. 11:17

Be kell, hogy valjam én  sem vagyok régóta igazi networker. 13 hete regisztráltam a twitterre, de azóta lelkesen és tudatosan használom. Leginkább külföldi tweetereket követek de egy két magyar is felkeltette a figyelmemet. Azonban mivel ágynak vagyok szegezve a hétvégén volt időm keresgélni is a twitter profilok között. Megnéztem a közösségi oldalak jelenlétét és megdöbbentem...Twitterer

Természetesen a facebook a friendster a hi5 és még sorolhatnám a külföldi siteokat mind képviseltetik magukat. Azonban hiába kerestem az iwiwnek aktív twitter oldalt vagy a vidéken oly népszerű myvipnek sajnos nem találtam. UPDATE: Az iwiwnek találtam a fejlesztői oldalához tartozó twitter profilt, követem... De ez azért ugye mégsem a nagyközönségnek szól?! Elgondolkodtatott, hogy vajon ezek a közösségi oldalak miért nem kommunikálnak kifelé, miért nem használják ezt a kommunikációs csatornát is oldalaik népszerűsítésére?!

Azóta sem tudok rájönni, persze vannak ötleteim, mert hogy kevés a releváns magyar felhasználó, vagy mert plusz pénz lenne valakit megbízni azzal, hogy csicseregjen? Ha van ötletetek írjátok meg.

Nekik meg további jó közösségépítést kívánok!

Címkék: iwiw facebook twitter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása