Hampuk Richárd

A kommunikációról

Daróczi Dávid (Joci) nekrológ

Hampuk | 2010. április 03. 20:46

Daróczi Dávid elment.

[caption id="attachment_478" align="aligncenter" width="460" caption="Daróczi Dávid - kommunikációs szakember"]Daróczi Dávid kommunikációs szakember[/caption]

Soha nem szoktam személyes dolgaimat a blogomban megírni. Ez a bejegyzés is csak részben személyes, hisz Dávid nem csak jó ismerősöm de kommunikációs szakember is volt, akitől tanulhattam. Még sokat akartam tanulni...

Dáviddal a miniszterelnöki kabinetben találkoztam legelőször.Ő volt az az ember aki annak ellenére, hogy sokkal magasabb beosztásban volt mint jómagam, mégis leállt velem beszélgetni a folyosón, megjegyezte a nevem és mindig visszaköszönt.... Nem ismertem a korábbi munkáit. Azonban egy mádi program során volt lehetőségem sokkal jobban megismerni szakmai arcát. Ekkor mesélt gazdasági újságíró múltjáról, munkahelyeiről. Mindig hangsúlyozta, amit később bizonyított is, hogy ő kommunikációs szakemberként lett szóvivő, nem párt emberként.

Az élet úgy hozta, hogy néhány buli segítségével Dávid másik arcát is megismerhettem. Ekkor kerültek szóba a jövő lehetőségei. Mindig is türelmetlen voltam a szakmai életemmel kapcsolatban, de egyedül Dávidtól tudtam elfogadni, hogy legyek türelmes, küzdjek és be fog érni a gyümölcse. Dávid nagyon szerette a bulikat, aki ismeri ezt tudja. Igazi közösségi ember volt.

A szóvivői munkáját követően Batiz Andrással és Tóth Miklóssal közösen alapított W. Wolf and Partners nevű kommunikációs tanácsadó céget. Elsősorban válságkommunikációval foglalkozott.

Ekkor legtöbbször telefonon és e-mailben tartottuk a kapcsolatot. Segítettük egymást, hol a karácsonyi ajándékok terén, hol pedig szakmai ügyben. Persze ez utóbbiban ő segédkezett... Mindig minden levelemre, smsemre válaszolt. Nem a legjobb barátok voltunk, de ha beszéltünk olyan volt, mintha egy napja találkoztunk volna utoljára.

Nem is olyan rég beszéltünk (utoljára), nem éreztem, nem is gondoltam volna, hogy a hét végére ez történik. Már néhány hónappal ezelőtt elígérkezett a következő Palacsinta Partyra is, de már soha sem fogjuk a résztvevők közt üdvözölni.

Ahogy már soha többé nem tudok tanácsot sem kérni tőle, pedig most még több kérdésem lenne. Válságkommunikációs szakember volt, de ezt a válságot amibe került nem tudta megoldani, csak lezárni...

Egyik utolsó facebook üzenetében arra kérte a média képviselőit, hogy a róla és Klaudiáról megjelenő cikkekben már ne ex-kormányszóvivőnek, hanem kommunikációs szakembernek, vagy üzletembernek titulálják.

Én is így fogok rá emlékezni, mint az egyik legkorrektebb kommunikációs szakember életemben... Akitől sokat tanulhattam, de még többet szerettem volna.

Daró nyugodj békében! Csokker

Daróczi Dávid temetése 2010. április 14-én 14.00-kor lesz a csepeli temetőben.

(A fenti kép az utolsó kabinetfőnöki megbeszélésen készült, a résztvevők mindegyike egy "Hát így..." feliratú pólót kapott.)

Címkék: daróczi dávid kommunikációs szakember daroczi-david kommunikacios-szakember

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása