Hampuk Richárd

A kommunikációról

Te hány blogot olvasol el 15mp alatt?

Hampuk | 2010. február 25. 11:19

Mielőtt bárki azt hinné, hogy Winkler és Karotta reklámjáról lesz szó, le kell lőnöm a poént. Nem!:) De a reklám tartalmához azért van köze..

Mint a legtöbb blogger én is rendszeresen figyelem a statisztikát, hogy is alakulnak a cikkeim látogatottságai. A minap vettem észre, hogy egy alphainventions.com oldalról több mint 60 egyedi látogatóm érkezett. Amikor rákattintottam az oldalra először nem értettem, hogy mi is ez igazából. Gondoltam arra is, hogy ez egyfajta vírusos oldala, vagy így spammelik a bloggereket. De egy néhány másodperces nézelődés után rájöttem - és itt jön a Winkler& Karotta reklámhoz való átkötés - hogy ez az oldal abban segít, hogy a blogok között böngésszek. Tehát valaki kitalálta az Egyesült Államokban, hogy mintha kapcsolgatnánk a TV csatornák között ők helyettünk kapcsolgatnak a blogok között.

Próbáltam utánajárni, hogy kik és mi alapján kerülnek be ebbe a szemezgetésbe, de nem találtam meg a választ. Az biztos, hogy folyamatosan frissül a rendszer új blogokkal.

Érdekes ötlet, nekem egy kicsit idegesítő a folyamatos újratöltés. Meg néha később áll meg mint hogy megnyomom a pause gombot. Mindenesetre érdekes, hogy a blogom bekerült ebbe a rendszerbe. Ti találkoztatok már az AlphaInventions.commal?

Ha tetszett a bejegyzés és érdekelnek hasonló témák kövess twitteren!

Címkék: blog Alphainventions alphainventions

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása