Hampuk Richárd

A kommunikációról

Az első bejegyzés

Hampuk | 2009. szeptember 28. 10:51

Blog indítás nem kezdődhet bemutatkozás nélkül. Sokat gondolkodtam azon, hogy tényleg érdemes-e indítanom egy blogot vagy csak tartsam magamban a véleményem a marketing, a web 2.0, a social media, a reklámok és a politikai kommunikáció világáról. Úgy döntöttem én is el kezdem leterhelni a világ szervereit és kiírom magamból amit tudok. Hogy ki is vagyok én?

Hampuk Richárd vagyok. Kaposvárott láttam meg a téli napvilágot még 1986-ban. Koraszülött voltam, azóta is jellemző rám bizonyos esetekben a türelmetlenség. A marketinggel először 11 évesen a pécsi egyetemen találkoztam. Egy egyetemi előadás alkalmával a szájreklám (word-of-mouth) rejtelmeibe nyerhettem betekintést. Már ekkor elhatároztam, hogy én pedig valami ilyesmivel akarok foglalkozni. Azóta életem elválaszthatatlan része a kommunikáció és a marketing. Abban sz időben az internetet csak éjfél után érte meg használni, mert akkortól volt megfizethető az ára. Ennek köszönhetően máig éjjeli bagoly vagyok. 16 évesen volt szerencsém bele látni a családi vállalkozásba, majd Kaposváron lelkes gyakornokként a Kaposvári Jégcsarnok kommunikációs munkáját láthattam el. Aztán egy, két, három, sok... politikus kommunikációs tanácsadójává váltam. Majd létrehoztam a PERSON marketing ügynökséget ahol azóta is szorgos hangyaként tevékenykedem... Napjainkban leginkább online kampányok kitalálásával és menedzselésével foglalkozom, olyan cégek számítanak a véleményemre mint a Dr. Frutti és az Oxton Kft. Emellett a politikai kampányok lelkes elemzője és megfigyelője vagyok világszerte. Obama óta legingkább a webes őrületet követem figyelemmel.

A munka mellett utolsó éves vagyok az IBS - Nemzetközi Üzleti Főiskolán ahol hallgatóságom sokszor formális.

Írhatnék még a 13évesen "alapított" vállalkozásomról, a dök majd hök elnökségemről, a mosdósi vigadalomról, a főszerepemről, a könyvről ami soha nem készült el (még), stb de ezekről majd talán később.

Ez lennék én, egy fiatal lelkes weben szocializálódott munkás ember...

Címkék:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása