Hampuk Richárd

A kommunikációról

Utálom a focit, mégis néztem...

Hampuk | 2009. szeptember 29. 21:27

Sokan szeretik a focit, én nem. Sőt az igazat megvallva nem is jut eszembe hirtelen olyan sport amit szeretek nézni a tvben. Azonban, most jó pár percet megnéztem a Lyon - Debrecen BL mérkőzésből. Nem azért mert hirtelen megszerettem a meccsnézést, csak a TV2 tényekben bejelentették, hogy a mobilokon és a weblapjukon is élőben követni lehet majd a mérkőzést.1241021899_bl

Be kell hogy valljam, pesszimistán pötyögtem be a notebookomon a bl.tv2.hu domain nevet. Azonban amint megnyílt (gyorsan) pozitívan csalódtam. Igaz a közvetítéshez le kellett töltenem egy Microsoft szoftvert, de gördülékenyen és gyorsan megy élőben. Mindez mellet pedig folyamatosan közvetítik a twitteren a meccset. Ezt már szeretem, kihasználják a közösségi média lehetőségeit. Sőtt a user kommentelhet is.

bl

Gratulálok TV2! Nem tudom, hogy ez saját ötlet vagy BL közvetítési license, de jól működik. A népstadioni szervezéssel ellentétben ahogy hallottam Winkler Robi tweetjéből.

A felfedezéseket követően a 0-3as eredménynél már kezdtem megunni, ezért számomra a közvetítés véget ért, de minden rajongónak jó szórakozást kívánoK!

Címkék: tv2 bl twitter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása