Hampuk Richárd

A kommunikációról

Nem tűntem el...

Hampuk | 2009. október 27. 18:31

Szerencsére többen kerestek az elúlt hetekben, hogy hová tűntem?! Jelentem itt vagyok, csak volt szerencsém megtapasztalni a magyar egészségügy szolgáltatásait...

Viszont ennek köszönhetően több időm volt netezni és olvasgatni.

Ma elindult az LMP kampánya nagyon aktívak a twitteren és az interneten is. A szegedma.hu egyenesen Obama kampányhoz hasonlította, azért ezt erős túlzásnak tartom, viccesnek gondolom azt, hogy egyed médiák ha valaki megjelenik az interneten akkor egyből Obamához hasonlítják, pedig azért ez annál egy kicsit összetettebb. Sőtt a jelenlegi kampányfinanszírozásból a töredéke sem megvalósítható...

Apropó kampányfinanszírozás: Naívnak, demagógnak és maflának tartom ma azt aki azt mondja, hogy a jelenlegi rendszer és pénz eszköz elegendő egy kampányra. Aki azt mondja, hogy nem megemelendő a jelenlegi keret az csak a korrupciót segíti elő. De erről majd bővebben egy külön postban, ha érdekel benneteket!?

CNN: Megújult a cnn honlapja, előtérbe helyezték a közösségi tartalmakat. Nekem tetszik.

Egyelőre ennyit, most hogy vissza tértem, többet olvashattok majd ígérem.

Címkék: cnn twitter kampányfinanszírozás lmp kampanyfinanszirozas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása