Hampuk Richárd

A kommunikációról

iwiw a Poligamyban

Hampuk | 2009. december 17. 23:10

Ma néztem a moziban a barátaimmal a Poligamyt az Alleeban. Minden magyar filmben mosolyogva nézem a reklámok ?rejtett? bevonását.

Ebben a filmben is jó párat észrevehettünk, nem is kellett őket keresni. MastreCard, 9MM (energia ital), Garnier, Panasonic, aztán az egyik legszebb az iwiw pozicionálása. Aki látta a filmet az ismeri a sztorit, a lényeg az, hogy a főhős András (Csányi Sándor) rendszeresen másik Lilla mellett ébred fel. Az eredeti Lillát pedig keresi folyamatosan. Hol máshol mint az iwiwen találná meg?!:)

Dodinak köszönhetően tudom, hogy Erdős Irma adatlapját tekinthettük meg. Rákerestem az iwiwen de nincs fent a film béli Irma. Pedig milyen jó kampányt lehetne rá építeni a közösségi médiában. Föleg ha már költöttek a szponzorálásra lehetne utó gondozni is a témát amivel tovább tudnák erősíteni a brandet. Egy filmbéli szponzorációnál pedig nyilvánvaló,hogy ez a cél.

Címkék: iwiw web2 reklám reklam poligamy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása