Hampuk Richárd

A kommunikációról

Elszámoló kampányfilm

Hampuk | 2010. január 27. 10:33

Tegnap 3 egymástól független embertől is kaptam egy youtube linket ami ugyanarra a videóra mutatott.

Hajtás után kiderül kiről is van szó.

A Tumblron már írtam egy rövid szösszenetet a filmről. Nah de hulljon le a lepel kinek a filmje lehet is ez, ha elsőre esetleg átsiklottunk volna a politikus filmben nyújtott alakításán? Politológus barátaim már biztosan rájöttek, hogy Szekeres Imréről van szó, hiszen az ő választókörzetének (Alsó-Jászság) fejlesztéseit mutatja be a film. Mivel én nem vagyok politológus ezért erre a következtetésre szimplán az alapján jutottam, hogy megnéztem a feltöltő többi videóját illetve felfedeztem egy jelenetben nyújtott  "diszkrét" alakítását. Azóta a politikus saját weboldalán is megjelent a videóra mutató link.  Egy nap alatt csaknem 1000 nézőt sikerült a videó megtekintésére ösztönözni.

A videó kameramozgása és a képek színei valóban sokkal jobbak mint a megszokott vidéki kampány videók (Gondoljunk csak vissza Simon József fonyódi képviselőjelölt filmjére). Nekem azonban több problémám is van a filmmel. Szerintem egy 3 perc 10 másodperces film netes kampányfilmnek túl hosszú, főleg úgy, hogy igazi történet nincs benne. Nem is értem miért hagyták ilyen hosszúra, hiszen rengeteg fejlesztés többször is szerepel benne. Összességében nagyon jó ötletnek tartom, hogy ilyen emészthető formában kívánják bemutatni a fejlesztéseket, de nem ártott volna kicsikét tovább gondolni. Lehetett volna egy külön mikrositeot készíteni a fejlesztések bemutatására, ahol akár "az utca embere" is elmondhatja mennyi boldogságot okoztak neki a beruházások.

Az azonban külön dicséretes, hogy a politikus nem kívánt feltűnően szerepelni ebben a fimben (2.30-nál segít egy leejtett táska tulajdonosának, - az ötlet kicsit snasszra sikeredett -), más csatornán fogják kommunikálni, hogy a fejlesztéseket az MSZP kormány hozta.

Kíváncsian várom a többi jelölt kampányfilmjét.

Címkék: mszp szekeres imre kampányfilm kampanyfilm választás 2010 valasztas-2010 szekeres-imre

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása