Hampuk Richárd

A kommunikációról

Egyre többen promóznak a twitteren

Hampuk | 2010. november 02. 17:50

 

A hosszú hétvége alkalmával engem is elért a twitter láthatatlan keze, és promóciós üzeneteket nyomott az arcomba...

 

Már korábban olvastam arról, hogy a twitter teszteli a promótált üzeneteket, de a saját bőrömön még nem tapasztaltam, hogy ez hogy is néz ki, hát így (ahogy a fenti képen láthatjátok). A hirdetések egyelőre csak a twitter saját oldalán, a tweetdecken és a hootsuiteon jelennek meg. A magyarok egyik legkedveltebb felületén a Yammon nem kaphatunk ilyen üzeneteket. Egyelőre nem lehet még tudni, hogy a twitter ráerőlteti-e a promótált tweeteket az ilyen mashupokra!?

 

A Twitter blogjából kiderül, hogy megfigyelik, kiket követ az adott felhasználó, és ennek segítségével célzottan juttatják a megfelelő reklám üzenetet a megfelelő emberhez. Az üzeneteket ugyanúgy lehet ReTweetelni és lehet rájuk válaszolni is, illetve elkezdhetjük követni is a felhasználót. Arra azonban eddig nem találtam megoldást, hogy hogyan tudom blokkolni a fizetett üzenet küldőjét.

 

 

Próbáltam tesztelni a promóciót, de a Twitter egyelőre nem nyitotta meg kis felhasználók előtt ezt a lehetőséget. Még szokatlan nekem ez a hirdetési forma, szívesen látnék hatékonysági mutatókat (hányan kezdik el követni a promotert, hányan kattintanak az adott linkre, stb.)

 

Az biztos, hogy ha kinyílik ez a lehetőség, akkor csak azok a cégek lehetnek sikeresek az új marketing eszköz használatában, akik értik ezt a világot. Ha apróhirdetésként értelmezik majd a 140 karakteres üzenet küldési lehetőséget, akkor nem számíthatnak nagy hatékonyságra.

 

Te hogy viselnéd a promótált üzeneteket a tweetjeid között?

 

Ha tetszett a bejegyzés és érdekelnek hasonló témák, kövess facebookon vagy  twitteren !

Címkék: twitter promocio

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása