Hampuk Richárd

A kommunikációról

Google rejtély - MysteryGoogle.com

Hampuk | 2009. október 13. 15:03

Ma bukkantam rá a mysterygoogle.com oldalra. Mi is ez a google rejtély?

mysterygoogle

Azt sikerült megtudni, hogy ez a Google hivalos oldala, tehát nem valaki vicceskedésből hozta létre. Az oldal azt mondja magáról, hogy azt kapod amit az előző ember keresett (You get what the person before you searched for.) Ez a gyakorlatban annyit jelen,hogy én beírtam: snow leopard majd megnyomtam a keres gombot, erre felugrott a google.com és ezt a keresési eredményt hozta ki: fuck redhead fuck (látom, sokan rájöttek a mysterygoogleban rejlő "hatalmas" lehetőségekre, így mondják el véleményüket másoknak is.)

Majd megpróbálkoztam magyar nyelvű kereséssel hátha változik a helyzet, beírtam: időjárás budapest majd ismét keresés gomb. Újra google.com és az érdekes zach eredményeit tekinthettem meg.

Egyelőre nem igazán értem, hogy ennek az oldalnak mi értelme, de egy újabb google oldal amiről beszélhetünk. Kérdéseimet feltettem a magyarországi google sajtóközpontnak, de mindeddig nem érkezett válasz.

Címkék: google

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása