Hampuk Richárd

A kommunikációról

Pirítós microsite - Ezt nekünk sütötték ki?!

Hampuk | 2009. szeptember 28. 14:24

Ma találkoztam először a Danubius Pirítós című műsorának micrositejával. A mediainfo.hu cikke szerint nyomul a daniubius a neten:danubius piritos

Jelenleg heti 60 ezer egyedi látogató keresi fel a Danubius honlapját, és ők átlagosan 4 percet töltenek a site-on - közölte a rádió, melynek idén tavasszal újult meg az online arculata.

A weboldal egyik, a napokban indult újítása, hogy a Danubius Pirítós a korábbi aloldala helyett önálló arculattal rendelkező microsite-ot kapott. Ezt a felületet már a megvalósítást támogató szponzor teaser kampányában is használták.

Nem tudom, nézegettem az oldalt részletesen de nekem nem nyerte el a tetszésemet a carnation munkája. A képgaléria és a videók megjelenítése szerintem nagyon rossz. Semmi ízelítő, semmi kis ikonok. Felsorolás szerűen be van rakva az összes képgaléria és videó majd egy felugró ablakban nézegetheti őket user. - Kényelmetlen -

Nem is lenne ezzel baj, ha nem úgy harangoznák be, hogy mekkorát fejlesztett a danubius rádió. Mentségükre legyen mondva azért van innováció, lehet őket követni facebookon és twitteren. A twitter és facebook követés a Danubius új online megjelenésével jött a műsornak nincs külön profilja. De azt nem értem, hogy miért nem lehet a képeket és videókat megosztani, továbbküldeni vagy kommentálni. Kicsit olyan érzése van az embernek mikor használja, hogy elég öncélú és tényleg csak a műsor online hallgatásáért hozták létre az oldalt, no meg hogy reklámokat helyezzenek majd el rajta.

Persze nem vagyok én ilyen szőrös szívű, az is elismerésre méltó (tényleg) hogy egy rádióműsornak külön micrositeot csinálnak. Csak én egy kicsit többet vártam volna az oldaltól, azonban most megígérem, hogy követem őket twitteren hátha az kárpótol a hiányosságaikért...:) Őket nem tudom követni csak az egész rádiót, de egye fene most azt is kipróbáljuk egy kicsit.

Címkék: danubius microsite pirítós piritos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása