Hampuk Richárd

A kommunikációról

Megzöldült a McDonald's?!

Hampuk | 2009. november 23. 21:34

Ma olvastam a hírt, miszerint a McDonald's lecseréli a piros hátteret logojában. Első hallásra mindig örülök ezeknek az újításoknak, mert gyermeki kíváncsisággal várom az arculatfrissítés elemeit. Aztán elolvastam a cseréről szóló MFOR cikket,  amelyből megtudtam, hogy mindez a környezet védelmének tiszteletében zajlik. Hajtás után megmutatom az egyik logo tervet is.

"Amint azt a cég németországi részlegének vezetőhelyettese a Financial Times Deutschlandnak elmondta, a váltás a cég külső és belső átalakulását, valamint a környezet védelmének tiszteletben tartását hivatott tükrözni."

Értem én a környezettudatosságot, de nekem erről a logoról a John Deer jut eszembe. Abba belegondolt valaki, hogy mennyire környezet barát az összes McDonald's logot lecserélni az éttermekben, újranyomni a kiadványokat. Ráadásul egy arculat váltást/frissítést megköveteli a nagy kommunikációs kampányt, ami szintén nem olcsó.

Nem tudom, hogy ez a hír igaz-e vagy csak egy kacsa, de szerintem még csiszolni kell a megvalósításon...

Köszönet az infóért PR_hubnak!

Címkék: mcdonalds logo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása