Hampuk Richárd

A kommunikációról

Djuice átverés?

Hampuk | 2010. április 09. 10:13

Nagy csinnadratta közepette jelentette be a djuice, hogy kiválik a pannonból és önállóan szolgálja ki az ügyfeleket. A bejelentéshez egy rövid 3 perces kisfilmet is készítettek, amelyben a djuice új igazgatója, Bíró Balázs ( aki tényleg a djuice igazgatója, nem egy színész) tájékoztatja a nézőket.

A filmmel több gondom is van, de maga a koncepció tetszetős. Sokak szerint a 3 perces film túl hosszú, de szerintem nem. Ez nem egy reklám spot ez egy tájékoztató film. A 3 perc még pont élvezhető időtartam ebben a kategóriában.

Tetszik, hogy próbálja nem hülyének nézni a nézőket, ezért nyíltan vállalja, hogy a profit a cél. Azonban ezzel teljesen ellenkező, amit a pannonról állít. Azt mondja, hogy kilépnek a pannonból és önálló márka lesz. Ezzel szemben szerintem megtévesztő, hogy a djuice.hu oldalon a 2010.04.09-től érvényes ÁSZFben miért Pannon Távközlési Zrt-vel szerződik a leendő ügyfél.  Illetve akkor érthetetlen, hogy a pannon-telenor névváltoztatás kapcsán közölt információkban miért ez van a djuiceról?

Mi lesz a djuice sorsa?

A djuice változatlan formában megmarad, a névváltozás ezt a márkát semmilyen módon nem érinti.

Értem én, hogy a filmben nem azt mondják, hogy egy külön cég lesz, de ha nem ezt akarják sugallni akkor nem értem mi az értelme. Hiszen a djuice eddig is egy külön márka volt. Annyi változik, hogy már nem a pannon/telenor boltokban juthatunk hozzá hanem külön djuice shopokban (jó ötlet). Csak az téveszti meg az embert, hogy folyamatosan a 3 nagy szolgáltatót "becsmérli" mintha a djuice lenne a 4.  Tudom ez volt a cél, de vajon az ügyfél megérti-e majd, hogy hát kiváltunk, de mégis csak a pannonnal kéne szerződni?!

Ügyes film, jó ötlet, jó szöveg, csak nekem egy kicsit döcögős ez a pannonból kiválok dolog.

Címkék: pannon telenor djuice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása